Thursday, September 07, 2006

Єнгє vv чанар уу?

Би анх блог-той боллоо. Таньдаг мэддэг хvмvvстээ блогийнхоо хаягийг явуулж дээр vеэс бичиж байсан эссэнvvдээ хvмvvсийг уншиж ямар нэгэн юм бодвол сэтгэгдэл бичих байх гэж найдаж байлаа.
Харамсалтай нь хvмvvс намайг юм бичдэг гэхээсээ веб дизайнер гэдгээр нь илvv сайн мэддэг бололтой. Хаягаа мессенжерээр явуулаад огт удаагvй байтал background нь зvгээр юм байна, гоё фонт сонгосон байна эд нар гэсэн хариунууд ирээд эхэлдэг юм байна. Миний дизайн хийдэг гэж юу байх билээ. Єнгєнийхєє хэдэн кодийг ч танихгvй амьтан хvмvvсийг веб эд нар гэсэн янз бvрийн ойлголттой болохоос ємнє л жаахан html сурсан ухаантай. Тэгээд л notepad дээр хэдэн tag бичнэ. Гэм нь жаахан сэргэлэн, хvмvvсийг хуга панаалддаг л байсан байж магадгvй. Тэгээд л хvмvvс намайг веб дизайн хийдэг гээд бодчихож. Нэг биш нэлээн хэдэн хvмvvсээс бичсэн юмнийхаа тухай биш хулгайлсан template-ийнхээ тухай санал сэтгэгдэл сонсоод хvмvvсийн сэтгэхvй ер нь ийм болчихсон юм болов уу даа гэж бодлоо.
Нэг нєхєр тайлбар тавьж байна. Чиний бичсэн юмийг уншиж байснаас background-ийн чинь єнгийг хараад утга санааг нь ойлгочихсон нь амар юм байна гэж байна. Миний бичсэн юмийг уншихад жаахан цаг шаардана л даа. Хэдийгээр мундаг бичдэг хvмvvстэй харьцуулахгvй ч бас утга санааг нь ойлгох гэж хэдэн секунд шаардаж магадгvй л юм. Харин background-ийг харахад бол сохор л биш бол ганц л секунд шаардана. Тэгээд л тэр хvний хувьд миний тухай тєрж байгаа сэтгэгдэл нь болоо. Би тэнэг єнгє сонгосон бол би тэнэгийн туйл, харин гайгvй єнгє сонгосон бол бас ч гэж ухаанд нь ухна ишиг vхчихээгvй гэсэн vг.
Харамсалтай нь миний бодлоор бол би мессенжер листээ жаахан шинэчлэх хэрэгтэй болсон аль эсвэл амьдарч байгаа нийгмийнхээ сэтгэхvйг солих хэрэгтэй болсон бололтой. Энэ хvмvvсийн бэлэнчлэх хямдхан сэтгэлгээ, юмийг харснаараа хэмждэг хэмжvvр эцэс сvvлд нь юунд л хvргэдэг бол доо.
Yнэн худал хоёрын хооронд 4 хуруу байдаг гэдэгийн эсрэгээр нvдээр харсан бvхэн vнэн биш гэдгийг хvмvvс хэзээ нэгэн цагт ойлгох байх гэдэгт найдаж байна.

М.Огоо
06.09.2006

3 comments:

Anonymous said...

Sain uu Ogoo/ Hed honogin umnuus Duluugiin sanal bolgosnoor bloguudiig chini unshsan.Sonin l sanagdlaa unendee bol minii bodoj baigaaguig bodson baih ym.Ymartaa ch ikh taalagdlaa. Chi bichij baina...Chi amidarch baina. Amjilt

Зэлмэ said...

Зүгээрээ. Удахгүй чиний блогийг хүн бүр уншдаг болно. Зарим хүмүүс чамайг шинэ бичлэг нэмжүү гэж байнга шалгадаг болох болно. Чи харин битгий шантараарай

daichin said...

saihan bn shuu. bidnii mongoliiin neg aaviin huu iim zuil uhaarnaa gedeg. bolj bnaa. bi mash ikh demjij bn. tsaashdaa ikhiig uhaarch ikhiiig hiigeeree. gehdee suusan tsetsnees yavsan teneg deer gedeg shig bid chine odoo 15 jil yarij hanalaa. odoo hen neg ni hiimeer bh um. bi ch gesen ooriiigoo tegej l helmeer bdiin. gehdee hiihdee gants negeeree bishee. mongol humuus er ni chono shigee gantsaaraa baih huseltei gantsaaraa buh umiiig hiih gej temuuldeg humuus umaldaa. harin delhii dahin bagaaraa yavj baij amjilt oldogiiig haruulchaad bn. yaj haruulj bgaa ni ta bidnii nudnii omno ilt bgaa bolov uu. tiimees ingej setgej bgaa mongol tsustai zaluuchuudaa!!! negdetsgeeye. hamtartsgaaya